Cum ai descrie, în câteva cuvinte, activitatea ta ca Reprezentant Medical – Divizia Biofactori?
O activitate dinamică, fiecare zi diferă de alta. Până la urmă noi suntem liantul dintre medic și pacient și facem în așa fel încât să aducem un plus și pentru medic și pentru pacient.
Care e partea care îți place cel mai mult la munca ta?
Interacțiunea cu oamenii pentru că de aici îți iei energie. Și ni s-a demonstrat în contextul cu pandemia cât de mult contează socializarea și contactul uman.
Spuneai că ”Wӧrwag are grijă să ne provoace”. Cum investește compania în angajați pentru a-și atinge obiectivele profesionale și chiar și cele personale?
În primul rând Worwag ne pune la dispoziție cursuri de dezvoltare personală. Worwag a inițiat chiar un program de dezvoltare persolană și pentru medici. Printre teme am abordat managementul timpului astfel încât să fim cât mai eficienți și cursuri de public speaking.
În ideea în care piața farmaceutică este într-o continuă schimbare. Tot timpul apar noi produse și apar noi jucători și automat trebuie să te adaptezi. Și aptitudinile pe care le ai trebuie îmbunătățite și șlefuite.
Până la urmă Wӧrwag Pharma ne provoacă fiindcă piața e într-o continuă schimbare și compania are grijă ca și noi să facem față provocărilor care apar punându-ne la dispoziție diverse cursuri. Și ce am observat în cei 5 ani este că aceste cursuri se personalizează pe nevoile individuale. Și astfel compania are grijă, din punctul meu de vedere, să dezvolte în fiecare angajat abilitățile de care are nevoie. În plus, mai sunt alte cursuri la nivel de echipă, divizii. Și avem două categorii de cursuri, cele specifice de vânzări și totodată cursurile de dezvoltare personală care ne ajută să dezvoltăm abilități și calități ca oameni.
Ai fost Top Seller Divizia Biofactori în ultimii trei ani. Care sunt trei abilități pe care le aduci zi de zi în munca ta pentru a obține aceste rezultate?
Implicarea. Sunt o persoană care se implică.
Perseverența. Dacă îți dorești rezultate trebuie să perseverezi. Pentru că sunt momente când nu obții ceea ce îți doreși, dar asta nu înseamnă că trebuie să renunți.
Adaptabilitatea. Contează foarte mult să te adaptezi interlocutorului. Factorul uman are trăiri, emoții și contează foarte mult să fim atenți la colaboratorii noștri.
În plus, ceva ce mă definește pe mine este corectitudinea. O relație nu se dezvoltă dacă nu dai dovadă de fair play.
De la un loc de muncă în domeniul bancar la industria farmaceutică. Unde se întâlnesc cele două domenii și ce ai luat cu tine din primul loc de muncă și păstrezi și astăzi la Wӧrwag Pharma?
Disciplina. Respectarea termenelor. Acolo aveam intervale de timp în care trebuia să mă organizez cu operațiunile și conează buna organizare a timpului.
În plus și în domeniul farmaceutic există o etică precum în domeniul bancar. În ambele domenii există proceduri care trebuie respectate. Până la urmă rigurozitatea se regăsește în ceea ce privește etica ambelor domenii.
Ne spuneai că tu însăți crezi în produsele companiei. Cum reușești să transmiți acest lucru partenerilor?
În primul rând ca să poți să transmiți niște informații este nevoie să fii stăpân pe ele din punctul meu de vedere. Am avut grijă să îmi însușesc informațiile care mi-au fost puse la dispoziție despre produse și de acolo am început să selectez mesajele pe care le-am considerat că sunt importante și de impact. Atunci când mergi la o întâlnire mergi pregătit.
Totodată compania a investit în studii, au la baza timpul... cei peste 20 de ani au demonstat eficiența și siguranța produselor și până la urmă eu am un istoric al produselor care mă ajută foarte mult.
Încă de când nu făceam parte din familia Worwag, când mergeam la farmacii din zona de distribuție, auzeam că mi se spunea despre produsele premium ale companiei. Produsele în sine sunt produse foarte bune și asta ne ajuta pe noi in procesul de promovare.
Și un lucru important pentru mine este acela că unele dintre cele mai valoroase informații le afli de la colaboratori, respectiv de la medici. Fiindcă în procesul de comunicare apar detalii legate de experiență, de rezulate. Și astfel pot să transmit informații din experiența altor medici. Puterea exemplului din lateral este o oportunitate de a transmite crezul în produsele companiei, informații legate de pacienții care chiar au avut rezultate.