Dragi participanți,
Felicitări din nou pentru decizia de a participa la programul WIP 2020 și de a investi în dezvoltarea dumneavoastră personală și profesională.
Știm că investiția în dezvoltarea proprie și interesul pentru educația medicală nu încetează odată cu terminarea pregătirii academice. O mare contribuție în dezvoltarea profesională o reprezintă dobândirea de noi cunoștințe. Astfel, ne dorim să fim în continuare alături de voi, tinerii medici (rezidenți și specialiști), pentru a vă ajuta în carieră și în deprinderea de noi abilități complementare celor medicale.
Cu referire la notificarea transmisă anterior, în legătură cu reprogramarea sesiunilor din martie-aprilie 2020, dorim să reiterăm faptul că aceste modificări rămân valabile și că programul continuă conform noii programări.
În consecință, din cauza pandemiei de noul coronavirus (COVID-19), am decis reprogramarea sesiunilor din perioada martie-aprilie 2020 după cum urmează:
- Sesiunea de comunicare și relaționare din 27-28 martie 2020 este reprogramată pentru 11-12 septembrie 2020
- Sesiunea de abilități de prezentare din 24-25 aprilie 2020 este reprogramată pentru 16-17 octombrie 2020
Pe de altă parte, celelalte două sesiuni din toamnă nu sunt influențate, la acest moment, de pandemia de COVID-19, și au rămas la fel:
- 25-26 septembrie 2020 - Comunicare și relaționare
- 23-24 octombrie 2020 - Abilități de prezentare
Datele menționate mai sus se referă la zile efective de curs.
Cele două sesiuni de training se vor desfășura la HOTEL NEW MONTANA din Sinaia. Acestea vor fi susținute de partenerul nostru de instruire, compania de training și consultanță INSPIRES.
Pentru orice întrebări administrative sau nelămuriri vă rugăm să o contactați pe colega noastră Flavia Tomoș pe mail la adresa flavia.tomos@woerwagpharma.ro și la telefon 0751018473.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă așteptăm la o experiență de învățare remarcabilă!
Echipa Wörwag Pharma România